Lapset ensin -keräys

Lapset ensin on MLL:n valtakunnallinen, 1.4.–15.5.2019 toteutettava keräys, jolla hankitaan rahoitusta paikalliselle työlle lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi.

Tällä kertaa Salon yhdistys kerää varoja jotta Perheliikkari voisi jatkua maksuttomana. Liikkari on tarkoitettu 3-6 -vuotiaille lapsille ja heidän vanhemmille. Perheliikkarissa kehitetään perusliikuntataitoja, motoriikkaa, koordinaatiota ja sosiaalisuutta erilaisten liikuntaleikkien, rytmien ja temppujen avulla. Tunneilla leikitään liikuntaleikkejä, harjoitellaan eri liikuntavälineiden käsittelytaitoja, tehdään temppurataa, pelataan höntsäillen ja harjoitellaan erilaisia temppuja. Vanhemmat ovat tunnilla koko ajan aktiivisesti mukana ja heidän tehtävänsä on näyttää mallia sekä kannustaa ja innostaa liikkumaan.

Tarkempia ohjeita lahjoittamiseen tulee pian!