Maksuton leffanäytös jäsenille Bio Salossa 9.10.21 klo 13!!

Nyt koko perhe elokuviin! Tarjoamme ilmaisen elokuvanäytöksen. Elokuvateatteriyrittäjän kanssa on sovittu noudatettavan suosituksia turvallisesta asioinnista elokuvissa ja käytettävän isoa salia, johon turvaetäisyyksillä mahtuu noin 60 henkilöä. Kaikkien yli 12-vuotiaiden suositellaan käyttävän kasvomaskia. Lisäksi esillä on käsidesiä osallistujien käyttöön. Ennen näytöstä ihmiset voivat ostaa omakustanteisesti herkkuja myymälästä.

Elokuvissa näytetään Pertsa ja Kilu, suomalainen elokuva ystävyydestä ja rohkeudesta. Taavi Vartia ohjaajana. K7, lapset 4-6v voivat katsoa elokuvan yhdessä huoltajan kanssa.

Elokuva on maksuton MLL Salon yhdistyksen jäsenille ja perheelle, ja tapahtumaan ilmoittaudutaan MLL Salon yhdistyksen nettisivuilla. Tällä varmistetaan myös osallistujien jäljitettävyys.

Elokuviin mahtuu 60 ennakkoilmoittautunutta, ja varmistamme että määrä ei ylity. Ilmoittauduttaessa ilmoitetaan myös muiden osallistujien nimet.