Perhetanssi

Tule tanssimaan lapsesi kanssa!

Iloista yhdessäoloa, tanssia ja letkeää menoa lasten ehdoilla.
Tunneilla tutustutaan erilaisiin rytmeihin ja tapoihin liikkua yhdessä aikuisen kanssa. Perhetanssissa liikkeen avulla löydetään vuorovaikutus lapseen ja opetellaan myös erilaisia temppuja ja nostoja. Tunnilla tehdään tanssiliikkeitä lapsen ja vanhemman kesken, mutta myös ryhmässä.

Yhdessä liikkuminen sekä hassuttelu tukevat aikuisen ja lapsen välistä vuorovaikutusta sekä luo hauskoja yhteisiä hetkiä. Samalla lapsi saa tilaisuuden harjoitella toimimista isommassa ryhmässä muiden lasten kanssa.
Lisäksi lapset pääsevät ohjaamaan tanssia, jota vanhemmat ”kopioivat” perässä. Kokeilemme tunneilla myös erilaisia tanssityylejä, kuten showtanssia, rock’n rollia ja nykytanssia. Pääasia on kuitenkin pitää hauskaa yhdessä.

Perhetanssia varten sinulla ei tarvitse olla aiempaa tanssitaustaa.
Tarvitset mukaan juomapullon sekä joustavat jumppavaatteet.

Liikunta- ja tanssiryhmä: Vanhempi+ lapsi (max. 2 lasta, ikäsuositus n.3-6v)

Kurssi alkaa: keskiviikkona 18.1.2017 Kurssiaika 10.00 – 12.00
(sisältää n. 45 minuuttisen tanssi-osion sekä kahvittelun)

Paikka: Salon Urheilutalo (peilisali),Perniöntie 9

Tanssinopettaja: Sirje Laukkanen-Garza.

OSALLISTUMISMAKSU (sis. 8 kertaa):

48 € MLL:n jäsen
58 € ei jäsen

Huom! Osallistumismaksu sisältää 1 aikuisen + max 2 lasta (ikä n. 3-6v)

Voit liittyä ennen kurssin alkua MLL:n jäseneksi, tällöin saat kurssin jäsenhintaan.
MLL Salon jäsenmaksu vuodelle 2017 on 25e.

ILMOITTAUTUMISET vain ao. lomakkeen kautta!