Jekyll ja Hyde -teatterinäytös

Tervetuloa teatteriin Jekyll ja Hyde -näytökseen

Ottakaa vanhempien yhteistä aikaa ja tulkaa Parents without kids - näytökseen

Salon Teatteri herättää henkiin kahtia jakautuneen persoonan tohtori Jekyllin ja hänen pimeän puolensa herra Hyden tarinan kaikkine karmaisevineen käänteineen. Jekyll ja Hyde kertoo tiedemies Jekyllistä, joka onnistuu kehittämään kemikaalin joka erottelee ihmisessä piilevät hyvän ja pahan toisistaan. Hänen tarkoituksena on auttaa ihmiskuntaa voittamaan pahuus. Tiedemies kokeilee ainetta itseensä ja luo vahingossa sivupersoonansa herra Hyden. Klassikkomusikaali haastaa sekä näyttelijät että katsojat kohtaamaan tarinan hyvän ja pahan välillä. Musikaali on yksi Salon teatterin historian suurimpia produktioita ja sen ohjaa Pauliina Salonius.

Aika: 10.11 klo 19

Paikka: Salon Teatteri, Mariankatu 3

Hinta: 27e/lippu

27€:n lippuhinnalla MLL Salon yhdistyksen jäsenille väliajalla on tarjolla kahvia ja herkkua! Muistatte vain vilauttaa kassalla sitä pinkkiä korttianne. :)

Lippuvaraukset sähköpostilla toimisto@salonteatteri.com tai puhelimitse 044-0316055.

Lisätietoa: https://www.salonteatteri.com/jekyll-hyde