Äitien voimapiiri

Hei Äiti!

Kaipaatko yhdessä vauvasi kanssa tilaisuutta istua alas, tulla kuulluksi ja huomioiduksi, rentoutua, jutella ja viettää aikaa muiden kanssa? Haluatko keskelle viikkoa voimahetken arkeanne piristämään?

Tervetuloa mukaan lokakuussa keskiviikkoaamuisin klo 9.30-11.30 kokoontuvaan Äitien voimapiiriin!

Piirissä saat viettää aikaa yhdessä muiden äitien kanssa. Istumme rauhassa alas ja juttelemme, juomme ja syömmekin hieman samalla. Keskitymme äitien hyvinvointiin, koska hyvinvoiva äiti vahvistaa osaltaan koko perhettä. Sylilapset saavat olla piirissä mukana, ja tilassa saa liikkua. Tilassa on leluja, hoitoalusta, myös mikro ja vessa ovat käytettävissämme.

Piirissä voit jakaa ajatuksiasi ja tunteitasi, kertoa mietteitäsi, purkaa huoliasi, ja saat takaisin aivan varmasti myötäelämistä, tukea ja kannustusta. Täällä saat juoda kupposen kahvia tai teetä, ja joka kerta tarjolla on myös jotain pientä hyvää.

Äitien voimapiiri on aikaa äideille ja vauvoille olla yhdessä. Piirissä voi huomata, että monet kokemukset ovatkin yhteisiä, ja että muutkin ovat tunteneet samoin. Piirissä saa jakaa ihan kaiken, mistä haluaa puhua. Mikään aihe ei ole liikaa. Puhuminen usein keventää mieltä ja helpottaa oloa. Piirissä on tilaa kaikenlaisille tunteille ja pohdinnoille, siellä saa nauraa ja itkeä. Saa olla läsnä ihan kokonaisena, omana itsenään. Piiriin saa tulla juuri sellaisena kuin sinä aamuna on. Piirissä voi ottaa tyynyihimme nojaillen vaikka nokoset, jos se on se, mitä sillä hetkellä eniten kaipaat!
Piirissä ei myöskään tarvitse olla aktiivinen, eikä ole pakko puhua mitään, jos ei sillä hetkellä halua. Kuunteleminen ja läsnäolo ovat tärkeitä nekin.

Piirissä käsiteltävät aiheet nousevat sen hetkisestä arjesta ja omasta elämästämme, siellä on aikaa tulla kuulluksi ja kuulla itsekin omat ajatuksensa selvemmin.

Voimapiiristä saat toisten läsnäoloa, tukea, jutteluseuraa sekä voimavaroja vauva-vuoteen, vinkkejä ja kokemuksia, huomiota omaan hyvinvointiisi sekä inspiraatiota arkeen. Piiri antaa voimaa! Piirissä syntyneet ystävyydet voivat myös kestää pitkään.

Piirin vetäjä on kolmen lapsen äiti, doula, elämäntaidonvalmentaja ja koulutettu naisten piirien vetäjä. Hän on tehnyt pitkään töitä mm. lastenleireillä sekä erilaisten kerhojen ohjaajana. Psykologian ja sosiaalipsykologian opinnot sekä kiinnostus ihmisen kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ovat antaneet hänelle oivia eväitä reppuun omalla polulla kulkiessaan.
Kati-Hannalla on poikkeuksellinen taito olla aidosti läsnä. Hänen tyyni, lempeä olemuksensa rauhoittaa ja auttaa pysähtymään kiireisen arjen keskellä. Kati-Hanna elää niin kuin opettaa ja omaa ihailtavaa ymmärrystä ja myötätuntoa. Hän saa toisen tuntemaan itsensä arvokkaaksi ja tervetulleeksi juuri omana, ihanana itsenään.

Piiriin mukaan mahtuu 10 äitiä lapsineen, ilmoittautuminen alla. Myös ilman vauvaa on mahdollista osallistua. Kaikki piirissä jaettu on täysin luottamuksellista.

Piirin hinta (kerätään ensimmäisellä tapaamisella):

Jäsenet: 20€ - sisältää myös tarjoilun!

Ei-jäsenet: 60€

Huom! Jos et ole jäsen, voit liittyä samalla ja saat kurssin hintaan 20€. Salon yhdistyksen jäsenyys maksaa 25€/vuosi joten ehdottomasti kannattaa liittyä!

Ajanjakso: Piiri kokoontuu lokakuussa neljänä keskiviikkoaamuna. Kokoontumispäivät ovat 3.10., 10.10., (syyslomaviikolla 17.10. ei kokoontumista), 24.10. ja 31.10.

Aika: 9.30-11.30

Paikka: Auringonsalon joogasali, osoitteessa Turuntie 22. Kadunvarressa on yleensä hyvin parkkipaikkoja, ja lastenvaunut voi tuoda ikkunan viereen parvekkeen lipan alle.

Tervetuloa mukaan! ❤