Koko perheen PUUHAPÄIVÄ 9.5.2024

Tervetuloa iloiseen Koko perheen PUUHAPÄIVÄÄN, jossa perheet pääsevät puuhailemaan erilaisilla rasteilla.

Tänä vuonna tapahtuman pääohjelmana on Motör Circuksen vauhdikas rock'n rollia, akrobatiaa ja 70-luvun VW pikkubussia yhdistävä show klo 11. Esityksen  jälkeen halukkaat voivat osallistua Eikan sirkustyöpajaan (kesto 1h).

Lisäksi mukana on mm. Salpan nopeustutka ja palloilun temppurata,  kasvien istutuspiste, Touhulan temppurata, MLL:n luontorastit ja timantinkaivuuta.
Salon seurakunnan pisteellä esiintyvät kirkkonuket Klaara ja Pekka, sekä Kira-pappi. Tarjolla myös muuta mukavaa Lahja Lampaan ja kasvatuksen työtekijöiden johdolla.

Eli monipuolista ja leppoisaa lapsiperheiden puuhailua kauniissa Vuohensaaressa! Tervetuloa mukaan!
Tapahtuma on maksuton, ja kahvio on avoinna!

Järjestäjä: MLL Salon yhdistys